Najnowsze komentarze
    Strony
    Z branży
    • Style architektoniczne na przełomie wieków
      Style architektoniczne były kreowane na zasadzie panującej mody, i są charakterystyczne dla danej epoki. W ówczesnych czasach możemy wyróżnić wiele stylów architektonicznych. Na początku warto jest wspomnieć o stylu w …
    • Ceny nieruchomości niezabudowanych
      Ludzie dosyć często kupują rożnego rodzaju nieruchomości, chociażby dlatego, aby mieć gdzie mieszkać. Można zakupić sobie dom mieszkalny, albo też budynek mający służyć jako miejsce stworzenia własnego biznesu. Aczkolwiek nieraz …
    • Poznaj nowe rozwiązania
      Świat stale się zmienia, do dyspozycji mamy wiele nowych maszyn, rozwiązań. Często są one w stanie niesamowicie poprawić nasz komfort czy wykonanie jakiejś pracy. Wiele osób decyduje się na to, …

    postheadericon Sposoby deweloperów na klienta

    Obecnie na naszym rynku pierwotnym jest pewnego rodzaju, jak to się popularnie mówi, górka mieszkaniowa, a więc spory zapas mieszkań, które czekają na swoich nabywców – ten zapas jest na tyle pokaźny, że wielu deweloperów obawia się, czy uda im się sprzedać w przewidywalnej perspektywie czasowej wybudowane już lokale mieszkalne. Aby więc zainteresować potencjalnych klientów, deweloperzy stosują różne zabiegi, zachęty, aby sprzedać jak największą ilość mieszkań, bo przecież takie mieszkanie, gotowe do sprzedaży nie zarabia na siebie, gdy nie ma nabywcy. Poza obniżką ceny za takie mieszkania, co też ma swoje ograniczenia, deweloperzy dorzucają na przykład gratis miejsca parkingowe przy budynku, obniżają cenę garażu, jeżeli klient wyraża nim zainteresowanie, dorzucają do danego lokalu niejako w gratisie sprzęt audio-video czy wyjazd wakacyjny dla całej rodziny. Pomysłowość deweloperów w tym względzie zdaje się nie mieć granic, okazuje się też, że takie zachęty są skuteczne, ludzie lubią różnego rodzaju promocje i prezenty.

    Comments are closed.