Najnowsze komentarze
    Strony
    Z branży
    • Czy sąsiad może zaskarżyć wydana decyzję na budowę domuCzy sąsiad może zaskarżyć wydana decyzję na budowę domu
      Po otrzymaniu już pozwolenia na budowę domu, powinniśmy odczekać określony czas, by ta decyzja uprawomocniła się. Prawo budowlane określa ten czas na 14 dni, kiedy strony postępowania administracyjnego, którym są …
    • Czym jest nieruchomość wspólna?Czym jest nieruchomość wspólna?
      Jest to forma nieruchomości, które stanowi budynek wraz ze znajdującymi się w nim urządzeniami. Warto jednak pamiętać, że takie urządzenia nie muszą być związane z zamieszkującymi tam ludźmi. Mogą być …
    • Architektura, a styl romańskiArchitektura, a styl romański
      Jednym z bardzo znanych stylów architektury zeszłych czasów, był styl romański. Okres panowania takowego przypada na XI – XIII wiek, a więc można powiedzieć, że nie pozostało po nim pewnie …

    postheadericon Sposoby deweloperów na klienta

    Obecnie na naszym rynku pierwotnym jest pewnego rodzaju, jak to się popularnie mówi, górka mieszkaniowa, a więc spory zapas mieszkań, które czekają na swoich nabywców – ten zapas jest na tyle pokaźny, że wielu deweloperów obawia się, czy uda im się sprzedać w przewidywalnej perspektywie czasowej wybudowane już lokale mieszkalne. Aby więc zainteresować potencjalnych klientów, deweloperzy stosują różne zabiegi, zachęty, aby sprzedać jak największą ilość mieszkań, bo przecież takie mieszkanie, gotowe do sprzedaży nie zarabia na siebie, gdy nie ma nabywcy. Poza obniżką ceny za takie mieszkania, co też ma swoje ograniczenia, deweloperzy dorzucają na przykład gratis miejsca parkingowe przy budynku, obniżają cenę garażu, jeżeli klient wyraża nim zainteresowanie, dorzucają do danego lokalu niejako w gratisie sprzęt audio-video czy wyjazd wakacyjny dla całej rodziny. Pomysłowość deweloperów w tym względzie zdaje się nie mieć granic, okazuje się też, że takie zachęty są skuteczne, ludzie lubią różnego rodzaju promocje i prezenty.

    Comments are closed.