Najnowsze komentarze
    Strony
    Z branży
    • Pozwolenie na budowę domu
      Jedną z najbardziej przerażających i wymagających anielskiej cierpliwości kwestii, powiązanych z budową domu, jest z całą pewnością wszystko to, co związane nie z samym procesem budowania, ale ze zdobyciem pozwolenia …
    • Budowlaniec
      Budownictwo, już od początków swego istnienia, wymagało ciężkiej pracy fizycznej ze strony zatrudnionych ludzi. Również i dziś praca w budownictwie kojarzona jest z ciężką pracą fizyczną, do której niezbędne są …
    • Lokale użytkowe dla firm
      Każda firma stara się rozwijać według własnych możliwości. Niestety nie każdą firmę jest stać, przynajmniej na samym początku, na zakup budynku lub lokalu na własność, gdyż większość pieniędzy idzie na …

    postheadericon Sposoby deweloperów na klienta

    Obecnie na naszym rynku pierwotnym jest pewnego rodzaju, jak to się popularnie mówi, górka mieszkaniowa, a więc spory zapas mieszkań, które czekają na swoich nabywców – ten zapas jest na tyle pokaźny, że wielu deweloperów obawia się, czy uda im się sprzedać w przewidywalnej perspektywie czasowej wybudowane już lokale mieszkalne. Aby więc zainteresować potencjalnych klientów, deweloperzy stosują różne zabiegi, zachęty, aby sprzedać jak największą ilość mieszkań, bo przecież takie mieszkanie, gotowe do sprzedaży nie zarabia na siebie, gdy nie ma nabywcy. Poza obniżką ceny za takie mieszkania, co też ma swoje ograniczenia, deweloperzy dorzucają na przykład gratis miejsca parkingowe przy budynku, obniżają cenę garażu, jeżeli klient wyraża nim zainteresowanie, dorzucają do danego lokalu niejako w gratisie sprzęt audio-video czy wyjazd wakacyjny dla całej rodziny. Pomysłowość deweloperów w tym względzie zdaje się nie mieć granic, okazuje się też, że takie zachęty są skuteczne, ludzie lubią różnego rodzaju promocje i prezenty.

    Comments are closed.